El Taller de Aceites de Oliva de España para estudiantes universitarios procedentes de diferentes ciudades de Estados Unidos de América se ha desarrollado con Mar Luna Villacañas directora de la Escuela Europea de Cata (Madrid, España) y la profesora  encargada de traducir a los alumnos/as.
Spanish Olive Oil Workshop for university students from different cities in the United States of America. With Mar Luna Villacañas, director of the European Tasting School (Madrid, Spain), and professor Adriana Hurtado, in charge of translating for the students.